Office support

Office support

Verschillende werkzaamheden

Van Bergeijk Office Support kan u helpen bij verschillende werkzaamheden. Of u nu een vervanger zoekt voor de afwezigheid van uw eigen officemanager of u zoekt iemand die een paar uurtjes per week komt ondersteunen, wij helpen u graag. U kunt bij ons bijvoorbeeld terecht voor:

  • Vervanging van uw eigen officemanager
  • Het (her)inrichten van uw secretariaat
  • Management ondersteuning op locatie of op afstand
  • Secretariële ondersteuning
  • Marketing ondersteuning
  • Sales support
  • Projectondersteuning

Natuurlijk is er nog veel meer mogelijk en zijn alle werkzaamheden in overleg, evenals het aantal uren dat aan het project wordt besteed. Ik vertel u er graag meer over in een persoonlijk gesprek.

Bent u op zoek naar tijdelijke of flexibele ondersteuning? Dan kunt u terecht bij Van Bergeijk Office Support.

Wij maken het verschil voor uw bedrijf

Soms kan een paar uurtjes per week al een groot verschil maken voor uw bedrijf. Post en e-mails die correct worden beantwoord, prospects die nagebeld worden, uw dictaten uitgewerkt of een meeting geregeld. Welke administratieve of secretariële werkzaamheden u ook heeft, wij kunnen u hierbij helpen. Een goede ondersteuning brengt rust bij u en daarmee ook in uw bedrijf. U kunt u weer richten op uw onderneming terwijl de administratieve en secretariële kant op professionele wijze wordt geregeld.

Alles in overleg met u

Welke werkzaamheden worden uitgevoerd, hoeveel uur er aan besteed wordt en waar de werkzaamheden worden uitgevoerd, kan in overleg met u worden bepaald. Van Bergeijk Office Support is flexibel en heeft ruim 20 jaar ervaring. Of u nu een officemanager in Antwerpen of een secretaresse in Rotterdam zoekt, bij ons bent u aan het juiste adres.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. We nodigen u graag uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.